يك حساب در Leelam.af باز نموده و 500 افغانى بدست بياوريد

راه های فروش برای اجناس استفاده شده شما

راه های فروش برای اجناس استفاده شده شما

 

اگر وسایل  دارید که دیگر به آن نیاز ندارید مانند میز و چوکی اداری ، کامپیوتر ، کتاب ، لباس عروسی و لباس رسمی ، بنابراین نیازی نیست آنها را کنار بگذارید ، روش هایی برای فروش آنها و کسب درآمد وجود دارد.

فروش اشیای دست دوم شما ممکن کمتر صورت بگیرد اما پول نقد اضافی می تواند آن را ارزشمند کند. سود بیشتر برای فروش (و خرید) کالاهای دست دوم، افرادی است که شما با آنها ملاقات می کنید - این یک تجربه بسیار صمیمی تر و جالب تر از خرید در یک فروشگاه است.

فروش محلی به این معنی است که لازم نیست نگران محاسبه هزینه حمل و نقل یا حمل کالا باشید.

طبقه بندی شده محلی

به صفحه خرید ، مبادله و فروش فیس بوک محلی بپیوندید ، آگهی های محلی راهی برای فروش اقلام استفاده شده بخصوص موارد بزرگ است.

یک لیست معمولاً برای مواردی که مقدار معینی از دلار دارند ، رایگان است و کالای شما معمولاً به صورت آنلاین و در کاغذ چاپ محلی ذکر می شود. بسیاری از مردم  روز های شنبه برای تهیه یک معامله ، مقاله محلی را می خوانند.

بازارها

اگر کالاهای کمی برای فروش دارید می توانید به بازار بروید و در بازارهای محلی خود بفروشید.

نماینده دست دوم محلی

برای کالاهای تکی یا کالاهای مخصوص ، می توانید کالاهای خود را به مبلغ محلی مبلغ نقدی یا فروشگاه عام خود ببرید. شما احتمالاً به اندازه فروش کالاهای خود پول  به دست نخواهید آورد زیرا فروشنده می خواهد سود کسب کند.

در حالی که هنوز شیوه های قدیمی برای فروش محصولات خود کار می کند ، در صورت فروش آنلاین اجناس خود فرصت های بیشتری برای رسیدن به مخاطبان بزرگتر وجود دارد. شما می توانید وسایل خود را از طریق وب سایت های آنلاین و فیس بوک یا سایر رسانه های اجتماعی بفروشید.

leelam.af

Leelam.af بزرگترین بازار آنلاین در افغانستان است که یک وب سایت برای تبلیغات شما است که همه می توانند آنچه را برای خرید می خواهند ارسال کنند و همچنین اجناس مورد استفاده خود را برای فروش می توانند آنجا به نشر بسپارند. بسیاری از افراد موفق به فروش کالاهای دست دوم خود در leelam.af هستند. نکته جالب توجه leelam.af این است که مخاطبان بالقوه شما بسیار زیاد هستند. این بهترین مکانی است که می توانید به راحتی و به آسانی اجناس مورد استفاده خود را به سرعت و به راحتی بفروشید. می توانید با رهنمودهای ارائه شده توسط leelam.af پیش بروید و موارد خود را به صورت رایگان پوست کنید تا مشتری لوازم ضرورت  خود را پیدا کند تا بتوانید از پول نقد اضافی خود درآمد کسب کرده و از استفاده از پول نقد خود لذت ببرید.

فیس بوک

نه فقط برای پر حرفی دوستان است، فیس بوک همچنان می تواند راهی خوب برای فروش کالاهای ناخواسته شما باشد. شما در اینجا دو گزینه دارید: می توانید به یک مبلغ خرید محلی بپیوندید و گروه یا صفحه خرید و فروش را انتخاب کنید و مطالب خود را لیست کنید ، یا می توانید صفحه خود را تهیه کرده و آن صفحه را تبلیغ کنید.

در بالا