يك حساب در Leelam.af باز نموده و 500 افغانى بدست بياوريد

5 دلیل بهتر برای خریداری اشیای دست دوم

5 دلیل بهتر برای خریداری اشیای دست دوم

اگر نیاز به خرید اجناس مصرفی دارید ، به یاد داشته باشید که خرید یک مورد استفاده شده بهترین گزینه محیطی است که می توانید تقریباً در همه موارد انجام دهید. بنابراین در اینجا 5 دلیل مهم برای خرید اقلام استفاده شده یا وسایل دست دوم مانند لباس های استفاده شده ، وسایل نقلیه ، کتاب ، فرنیچر، دکوراسیون ، الکترونیک ، وسایل آشپزخانه ، ملافه ، وسایل بچه داری ، تلفن های همراه ، کمپیوترها ، اسباب بازی ها و لوازم خانگی و موارد دیگر وجود دارد.

این موجب صرفه جویی در پول شما می شود

خرید کالاهای دست دوم در واقع به این معنی است که شما نیم قیمت  اصل اشیا راپرداخت مینمایید. بیشتر اوقات ، لباس و وسایل دیگر اهدا می شود زیرا شخصی که آن را خریداری کرده است دیگر آن را دوست ندارد یا قطعه دیگر برای آنها مناسب نیست. اگر این مورد برای شما جذاب باشد ، می توانید مارک ها را پیدا کنید. این همچنین شامل برخی از آخرین روندها با قیمت های بسیار کم است. از آنجا که لباس های استفاده شده از همه دهه ها به دست می آید ، می توانید مد های گذشته را کشف کنید تا شخصیت منحصر به فردی را که هستید بیان کنید. یا اگر به دنبال موتر یا موتور سیکلت (بیش از 50 سی سی) هستید ، این یک الزام نیست که اصل آنرا بخرید یا ممکن است توانایی خرید یک موتراصلی رانداشته باشید. انتخاب بهتر جستجوی دست دوم است که برای شما مناسب باشد.

زندگی جدید را به اجناس بدهید و یا آنها را به زندگی جدید به سبک خود برگردانید

خرید دست دوم می تواند به ما امکان استفاده از سبک خاص خود را بدهد و این پیام را برای ما ارسال کند که ما به کسانی که لباس هایمان را تهیه می کنند اهمیت می دهیم و همچنان محیط تحت تأثیر زباله ها در محل دفن زباله ها و تولید در سراسر جهان قرار می گیرد ، خرید اشیای دست دوم عمر اجناس ما را افزایش می دهد. از لباس های ما اگر شخص دیگری استفاده نکرد و دور انداخت، شانس ما این است که آن را به سبک و روش خود برگردانیم! و با آن خرید ، ما تصمیم می گیریم که از مارک مد روز که لباس ایجاد کرده پشتیبانی نکنیم بلکه پیامی مبنی بر اینکه سبک و مصرف کمتری را می خواهیم پشتیبانی کنیم. اگرچه لباس دست دوم می تواند از چند فصل به عقب برگردد ، اما کالاهایی هستند که با مد فعلی شما قابل تعمیر و بازسازی هستند. از این گذشته ، مد یک چرخه است و همیشه در حال تکرار است ، بنابراین روزی به سبک خود باز خواهد گشت. اگر عاشق یک جنس هستید ، اجازه ندهید روند شما را هدر دهد.

وسایل دست دوم پایدارتر است

هنگامی که شما کالاهای دست دوم را خریداری می کنید ، اساساً خود را مطمئن می کنید که اگر محصول پس از استفاده هنوز آسیب ندیده باشد ، پایدار است ، این بدان معنی است که محصول کامل است.

محصولات استفاده شده یا مواد دست دوم بسته بندی ندارند و آلودگی ایجاد نمی کنند

هنگامی که تقریباً هر کالای جدیدی را خریداری می کنید ، به نوعی بسته بندی - کاغذ ، روکش پلاستیکی سخت ، بسته بندی کوچک شده ، جعبه مقوایی ، گلوله های استروفیوم و غیره را دارد. مواد بسته بندی به همراه محصول واقعی از انرژی و منابع برای ایجاد استفاده میشوند. پیدا کردن راهی برای نجات از تمام آن بسته بندی آزار دهنده، مجبور استیم آن را دور سازیم، واقعاً دشوار است. هنگامی که از فروشگاه محلی قابل قبول و یا یک بازار آنلاین کالاهای مورد استفاده شده راخرید می کنید و یا  از یک دوست تان یک جنس را دریافت می کنید ، این نوع اجناس هیچ بسته بندی ندارد و باعث ایجاد آلودگی در محیط شما نمی شود.

شما با موارد دست دوم قابل اعتماد را از دوستان قابل اعتماد درمیابید

در هنگام خرید اجناس دست دوم ، اگر محصولی که به دست آورده اید مفید و پایدار باشد ، می تواند اعتماد بین شما و فروشنده را ایجاد کند ، ممکن است یک دوست قابل اعتماد پیدا کنید و ممکن است از کالایی که خریداری کرده اید راضی شوید ، این امر باعث خریدهای بیشتر مورد علاقه شما قرار می گیرد.

 

در بالا