يك حساب در Leelam.af باز نموده و 500 افغانى بدست بياوريد

خرید آنلاین در افغانستان

 

خرید آنلاین در افغانستان

 

خرید آنلاین فرایند خرید کالا و خدمات است که به مصرف کنندگان امکان می دهد تا کالاها یا خدمات مورد علاقه خود را از طریق اینترنت با استفاده مستقیم از یک مرورگر وب خریداری کنند. مصرف کنندگان می توانند با مراجعه مستقیم به وب سایت خرده فروش یا جستجو در بین فروشندگان جایگزین با استفاده از موتور جستجوی خرید ، کالای مورد علاقه خود را پیدا کنند. مشتریان می توانند با استفاده از طیف وسیعی از رایانه ها و دستگاه های مختلف از جمله دیسکتاپ، لپ تاپ ، تبلیت و تلفن های هوشمند ، بصورت آنلاین خرید کنند. افرادی که خرید می کنند می توانند به راحتی از خانه های خود به فروشگاه های وب مراجعه کرده ودر آنجا  در جلوی کامپیوتر نشسته، از فروشگاه خود استفاده کنند. مصرف کنندگان می توانند وسایل بسیار متنوعی را از فروشگاه های آنلاین خریداری کنند و تقریباً هر چیزی را می توانید از شرکت هایی که محصولات خود را بصورت آنلاین ارائه می دهند ، خریداری کنید مانند: کتاب ، لباس ، لوازم خانگی ، اسباب بازی ، سخت افزار ، نرم افزار ، رایانه ، تلفن همراه ، موتر ، فرنیچر ، مواد فنی و بیمه درمانی. اینها فقط برخی از صدها محصولاتی است که مصرف کنندگان می توانند از فروشگاه های آنلاین خریداری کنند. در وب سایت های عمده فروشی ، شرکت ها  تصاویر ، توضیحات و قیمت خدمات خود را نشان می دهند که  مشتری درست جستجو نموده  تصمیم گیری و خرید برای شان آسان گردد. محبوب ترین وب سایت هایی که خدمات خرید آنلاین ارائه می دهند این ها هستند Alibaba :، Amazon.com و eBay


تجارت آنلاین خرید 2 نوع میباشد. هنگامی که مصرف کننده از فروشگاه اینترنتی خرید می کند ، فرآیند خرید آنلاین از تجارت به مصرف کننده (B2C) نامیده می شود. هنگام خرید فروشگاه اینترنتی از مشاغل دیگر صورت میگرد، این روند به خرید آنلاین تجارت-به-تجارت (B2B) گفته می شود. یک فروشگاه آنلاین ، مشتری را قادر می سازد که به همراه اطلاعاتی در مورد مشخصات محصول ، ویژگی ها و قیمت ها ، عکس یا تصاویر محصولات را مرور و مشاهده کند.

افغانستان تجارت خرید آنلاین را در سال 2016 آغاز کرد. این وقتی بود که افغانها با مشکلات زیادی در خرید خود مواجه بودند، و با این روند با تجارت جدید مواجه شدند.

فروشگاه های آنلاین معمولاً خریداران را قادر می سازند تا از ویژگیهای "جستجو" برای یافتن مدل ها ، مارک ها یا موارد خاص استفاده کنند. مشتریان افغانستان برای تکمیل معامله مانند E-Check باید به اینترنت و یک روش پرداخت معتبر دسترسی داشته باشند (این گزینه پرداخت دقیقاً مانند پرداخت مستقیم از حساب بانکی شما است.)، کارت اعتباری (وقتی اعتبار خود را پرداخت می کنید) وکارت اطلاعات  (کارت اعتباری مورد نیاز خود را در زمینه هایی مانند Visa ، MasterCard و غیره وارد می کنید).


هر چند این سیستم پرداخت در گذشته در کشوررایج نبود اما اکنون مردم افغانستان به اینترنت و روشهای معامله دسترسی دارند. آنها علاقه ای به خرید آنلاین پیدا کردند و زندگی خود را از طریق خرید آنلاین آسانتر و جذاب تر ساختند. وب سایت های آنلاین در این اواخر اعتماد مردم افغانستان را هرچه سریع تر می سازند ، زیرا حالا افغان ها چنین فرهنگی را در فرهنگ خود می پذیرند که قبلاً هیچ عملکرد درین زمینه ای وجود نداشت. یکی از مراکز بزرگ خرید آنلاین در افغانستا ن leelam.af   است که از طریق خدمات آنلاین خود به شهرت رسیده و اعتماد بالایی را در بین مردم ایجاد کرده است.

اکنون خرید و فروش آنلاین  یکی از بخش های مهمی  زندگی بسیاری از افراد تبدیل شده است. دانش آموزان و والدین برای دستیابی و فروش کتاب های درسی با قیمت های مناسب به اینترنت متکی هستند. این سرویس اصلی ترین چیزی است که افغان های از بسیار مدت به دنبال آن بودند.

وقتی شخصی به صورت آنلاین خرید می کند ، او باید با جستجوی یک محصول شروع کند. این کار می تواند با مراجعه به وب سایت یک فروشگاه انجام شود ، یا اگر وی از فروشگاهی که به دنبال کالای خاصی است آگاهی نداشته یا ممکن است دوست داشته باشد قیمت ها را بین فروشگاه ها مقایسه کند ، بنابراین او همیشه می تواند کالای مورد نظر خود را جستجو کند. موتور را مقایسه کرده و نتایج را مقایسه کنید.

در بالا