ما حساب | حساب من | English |

د واپس کولو پالیسي

د اي شاپ د واپس کولو پالیسي څه معنی لري؟

که تاسې په Leelam زمونږ د خرڅوونکو د لست څخه څه شی واخلۍ نو د دغه شي د اخیستلو نه وروسته لږ ته لږ په 14 ورځو کې دننه تاسې د دې د واپس کولو حق لرۍ. خرڅوونکو به تاسې ته پوره پیسې واپس ادا کوي چې په کې به هغه پیسې هم شاملې وي کومې چې تاسې ته درلیږلو په موخه د وړلو راوړلو یا شپنګ له پاره تاسې ادا کړي وي. البته، تاسې خرڅوونکي ته د شیانو د واپس کولو د شپنګ د لګښتونو مسؤل یاست.

د اخیستلو نه مخکې ټول د پام وړ معلومات ترلاسه کړئ!

تاسې به په اسانۍ سره په ویب سایټ د خرڅوونکي نوم او ادرس، د مصنوع او د هغې د قیمت دقیق تعریف، د تادیې رسمي شرایط، د سپارنې طریقه او د واپس کولو د پالیسۍ په اړه څرګند معلوماتو د معلومولو وړ یاست.

ستاسې اخیستنه باید تصدیق کړی شي.

کل چې تاسې خپل آرډر وکړۍ نو خرڅوونکی به دغه معلومات په لیک شوي مکتوب یا بريښنالیک پیغام کې درولیږي. که شرکت تاسې ته دغه معلومات نه وړاندې کوي نو د واپس کولو پالیسي د مصنوع د ترلاسه کولو د ورځې څخه تر یو کال پورې وغځول شي.

د واپس کولو پالیسي د ټولو شیانو لپاره ده؟

ځینې داسې شیان دي چې د اي شاپ له لارې د وړاندې شوي شیانو لپاره د واپس کولو د پالیسۍ په کټګورۍ کې نه راځي. په دې شیانو کې سیل شوي آډیو یا ویډیو ریکاردڼګ او کمپیوترې سوفټ ویرې شامل دي چې د دې سیل مات کړی شوی وي، همداډول په دې کې، ورځپاڼې او مجلې، او ویجاړیدونکي شیان چې د خپل ماهیت له کبله نه شي واپس کیدی (لکه خواړ) هم شامل دي.

هغه شیان کوم چې ستاسې د غوښتنې سره سم جوړ کړل شي یا په هغې کې بدلون وکړل شي، لکه شخصي شیان، چې د سوداګرۍ د ترسره کیدو څخه مخکې خرڅوونکي څرګند کړي وي، هغه هم د اي شاپ د واپس کولو د پالیسۍ څخه مستثنی دي.

تاسې د شي پیک پرانستلی شئ؟

د اي شاپ د واپس کولو د پالیسۍ د وړتیا لپاره په شیانو کې باید کوم بدلونونه ونه کړل شي، کومه چې دا معنی لري چې په زیاتره وضعیتونو کې تاسې پیکج خلاصولی شۍ او په احتیاط سره دغه شیان ټسټ کولی شۍ. تاسې د شیانو په صحیح توګه د کتلو لپاره اړین فعالیتونه ترسره کولی شئ، که څه په دې سره د دې ارزښت کمیږي.

تاسې د واپس کولو د پالیسۍ په اړه پلورنځی په معلوماتو باور کولی شۍ؟

د واپس کولو د پالیسۍ په اړه ډیرې غلطیانې او غلط نظرونه موجود دي او د همیشه په څیر ترټولو غوره خبره دا ده چې د اخیستلو نه مخکې پوره معلومات ترلاسه کړئ څو د اخیستلو نه وروسته د ستونزو مخنیوی وکړئ. کوم شیان چې یاد کړل شو، له هغې سره سره دلته ځینې نور عمومي خو غلط او تیرویستونکي شیان ورکړل شوي دي:

  • د واپس کولو د پالیسۍ څخه د ګټې پورته کولو لپاره تاسې باید فیس ادا کړئ!
    دا صحیح نه ده – شرکتونه د واپسۍ د پالیسۍ څخه د ګټې پورته کولو لپاره باید اضافي پسې ادا نه کړي.
  • د هغه ځانګړي شیانو لست چې د واپس کولو په پالیسۍ کې شامل نه دي، لکه په ډسکاونټ ورکړل شوي مصنوعات، هغه شیان چې د معیاري مصنوعاتو په وړاندې کولو کې شامل نه وي، قیمتي شیان، نور ډول شیان لکه کمپیوترې، موبایل تلیفونونه، پروجیکترې، ریزرې وغیره.
    دا صحیح نه ده - هغه یوازیني شیان چې د واپس کولو په پالیسۍ کې شامل نه دي هغه د آډیو یا ویډیو سیل شوي ریکارډنګ او د کمپیوټر سافټ ویرې دي چې سیل یې مات شوی وي، ورځپاڼې او په ځینې حالتونو کې هغه شیان چې د واپس کولو وړ نه وي (لکه خواړه او نور خرابیدونکي شیان)، شامل دي.
  • د واپس کولو پالیسي په هغه حالت کې هم نه تطبیق کیږي که تاسې یو شی په دوکان کې یا د خرڅیدو په ځای کې واخلۍ!
    دا صحیح نه ده – که سودا مو په فاصله کې کړي وي نو د واپس کولو پالیسي تطبیق کیږي. دا چې تاسې څنګه شیان اخیستلي، د واپس کولو پالیسۍ اغیزمنه کوي نه.

د اخیستلو نه مخکې تفصیلات ترلاسه کړئ!

که د واپس کولو پالیسي یا د سوداګرۍ نور څه ځانګړونې ستاسې لپاره ډیر د پام وړ وي نو د سودا کولو نه مخکې د دوکان سره تماس ونیسئ څو ترې پوره او دقیق معلومات ترلاسه کړئ. دا یقیني کوئ چئ ټول قراردادونه په بريښنالیک کې ثبت وي څو وروسته د ممکنه شخړې څخه ځان وژغورۍ.

سر ته