Published: قوس 26 1398 06:32

جزئیات اعلان

Published: قوس 26 06:32
Views: 37
Mi Bluetooth Speaker Basic2

🤝برای حمایت ازما لطفا پست هارا لایک و شیر کنید.
_______________________

اسپیکر قابل حمل شیاومی مدل Mi Bluetooth Speaker Basic 2 که به Millet Square هم معروف است یک اسپیکر قابل حمل بلوتوثی است که از طراحی فوق العاده زیبا و کارآمد بهره مند است. این مدل با منبع تغذیه ترکیبی، برای علاقمندان به موسیقی قابل حمل طراحی شده است. طراحی مستطیل شکل زیبا، بدنه ای مشبک از جنس پلاستیک ABS و فریم آلومینیومی نقره‌ای رنگ است که با توجه به کیفیت بالای محصولات شیاومی دیوایسی شیک و جذاب به نظر می رسد. بدنه فلزی و محکم اسپیکر موجب کاهش ارتعاشات دستگاه نیز می شود. لذت موسیقی در هر مکانی همانطور که قبلا اشاره شده است، کیفیت عالی صدای خروجی به لطف وجود دو بلندگوی داخلی قدرتمند، قطعا انتظار صدایی شفاف و با کیفیت از این اسپیکر می رود که همین طور نیز هست.

اسپیکر قابل حمل شیاومی مدل Mi Bluetooth Speaker Basic 2 با پشتیبانی از فرمت های صوتی A2DP، AVRCP، HSP، HEP، تجربه ای متفاوت از شنیدن موسیقی از طریق اسپیکر های کوچک قابل حمل خواهد بخشید. نحوه اتصال در اسپیکر Millet Square از طریق بلوتوث نسخه ۴٫۲ و بدون نیاز به نصب هیچ نرم افزار اضافی برقرار خواهد شد. برد این اتصال تا محدوده ۱۰ متر می باشد و می توان هر منبع پخش صوتی را که دارای بلوتوث است، به این اسپیکر متصل نمود و از موسیقی مورد علاقه لذت برد.

باتری داخلی قدرتمند، بهینه سازی مصرف انرژی این اسپیکر دارای باتری لیتیوم یونی داخلی و قابل شارژ با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد که از فناوری شارژ سریع (Fast Charge) بهره می برد؛ و با توجه به مصرف کم انرژی توسط اسپیکر، می توان تنها با یک بار شارژ کامل آن به مدت ۲ ساعت، تا ۱۰ ساعت از این اسپیکر استفاده کرد. شارژ باتری این دستگاه از طریق پورت Micro USB می باشد. اما یکی دیگر از قابلیت های اسپیکر برای صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی ذخیره شده در باتری، خاموش شدن خودکار دستگاه پس از قطع ارتباط با دستگاه بلوتوث می باشد که می تواند یک ویژگی بسیار مناسب برای بهیته سازی بیشتر انرژی باتری می باشد.
💰Price
1990AF


🚛با استفاده از سرویس پیش خریدما هرجنسی (ازشیرمرغ گرفته تاجان آدمی زاد) را بازار داخلی چین سفارش بدهید.

🛵سرویس برای تمام ولایات فعال است.

📋 تمام اجناس ما شامل دو ماه گرانتی(تبدیل) و یک سال وارنتی (تعمير) می باشد.

🌏 ادرس ما کابل کوته سنگی گولایی دواخانه لبیک مارکت دکان نمبر 8.




برای معلومات بیشتر با ما به تماس شوید
if this Ad breaks the Rules of Advertisement or Safe trade
37
0772030209

Address: