منتشر شده:
جوزا 09 1396
09:55
——
منتشر شده:
جوزا 09
09:55
د ایسکریمو ماشین
قدرمنو ملګرو او کاروباریانو زما سره یو د ایسکریمو ماشین شته غواړم خرڅ یی کړم که هر ورور یی د رانیولو نیت لری زما سره د په اړیکه کې شی. ماشین روغ دی یوازی دوی میاشتی استعمال شوی دی خو تقریبا یو نیم کال کیژی بیکاره راته ولاړ دی مننه.