Published: Apr 04 2021 10:12

Ad details

USD

Published: Apr 04 10:12
Views: 50
هدست واقعیت مجازی VIRTUAL REALITY چیست؟

واقعیت مجازی دنیای غیر واقعی می باشد که کاربرد در حالت شبیه سازی شده ای به صورت دید 360 درجه درون آن قرار گرفته و خود را در آن فضای مجازی مشاهده می کند و بسیار شبیه به دنیای واقعی می باشد. در حقیقت تلفیقی از دنیای واقعی و فضای مجازی را واقعیت مجازی می گویند. هدست واقعیت مجازی چیست؟ این هدست ها برای بازسازی دنیای مجازی در دید انسان استفاده می شوند و انواع و مدل های مختلفی دارند که محبوب ترین نوع آن هدست واقعیت مجازی VR BOX می باشد. Virtual Reality یا VR معادل واقعیت مجازی بوده و بر روی اسم هدست ها نیز قرار داده شده است. این تکنولوژی در ویدئوها، تصاویر، بازی ها و ... وارد شده است و کاربرد های علی آموزشی بسیاری نیز پیدا کرده است.

واقعیت مجازی فناوریی است که در آن محیطی مجازی در جلوی چشمان کاربر قرار میگیرد و براساس حرکت سر و بدن آن محیط مجازی تعامل برقرار می کند. به عبارت دیگر هنگامی که یک فرد هدست واقعیت مجازی را بر روی سر خود نصب می کند، در جلوی چشمان خود محیطی را مشاهده می کند که براساس تغییر موقعیت بدنش تغییر می کند و ذهن انسان پس از مدتی می پذیرد که در یک محیط واقعی قرار گرفته است.

این روزها یکی از بحث‌های داغ تکنولوژی به هدست‌های واقعیت مجازی اختصاص دارد. هدست‌هایی که می‌تواند تجربه کاربری از بازی کردن، تماشای فیلم و به طور خلاصه دنیای مجازی را زیر و رو کند. شاید این تکنولوژی همان طوفانی باشد که سال‌هاست گیمرها منتظر آن هستند تا بیاید و انقلابی را در تکنولوژی‌های فعلی پدید بیاورد.

متفاوت ترین اجناس را باکیفیت بالا و قیمت مناسب از ما بدست آورید.
* خدمات ارسالی رایگان
* تبدیلی رایگان
* مستردی صد درصد رایگان

ادرس: ده افغانان آریانا مارکیت منزل سوم
‎برای ثبت سفارش آنلاین به مسنجر صفحه ما رفته سفارش خود را ثبت کنید. شماره تماس
‎0730695104
if this Ad breaks the Rules of Advertisement or Safe trade
50
0730695104

Address: